Kostvejledning og slankeforløb.

Mange af os har kortere eller længer perioder i vores liv, hvor vi ikke har den vægt, vi ønsker eller burde have, for at holde os sunde og raske. Man behøver ikke at være super tynd for at være sund, for selv mindre vægttab mindsker risikoen for at udvikle livstilssygdomme, og får os til at føle os endnu bedre tilpas.

Hos mig får du ikke en crash-diæt, der kun holder kortvarigt, men i stedet får du kostvejledning, der giver dig mulighed for at lave reelle livsstilændringer - tilpasset dig, der holder hele livet!

Under et vægtforløb - uanset om du skal tabe dig, eller tage på starter vi altid med en afklarende  samtale, hvor vi taler om dine forventninger, kost og motionsvaner, samt øvrige livsstil.

Desuden er det vigtigt, at du under et vægttab får de rette næringsstoffer, så din krop forbliver/bliver stærk. Derfor vil jeg altid anbefale, at du inden du møder op, til 1. konsultation har noteret, hvad du har spist over 2 hverdage og en weekenddag, så jeg kan se hvad du kan lide og dermed også spørge ind til hvad du ikke kan lide at spise. På denne måde sikrer jeg mig, at en personlig kostplan til dig, består af fødevarer du godt kan lide.

I besøget vil du blive tilbudt en vejning på en impedansmåler - en professionel og præcis Tanita vægt, der viser din kropssammensætning og bl.a. angiver din BMI, fedtprocent, muskelmasse, knoglemasse, fedt omkring indre organer samt bodyage. Den viser også, hvad disse tal anbefales at være hos dig ud fra din højde, køn og alder.

Sammen sætter vi både mål og delmål for forløbet. Du har mulighed for, at vælge selv at gå i gang med ny vaner ud fra de råd jeg giver under konsultationen, eller du kan tilkøbe en personlig kostplan, med råd og anbefalinger samt forslag til måltider.

Det er op til dig, hvor ofte du ønsker at kommer til opfølgende konsultationer og vejninger, jeg anbefaler et besøg hver 1-2 uge.

Vi prøver at løse det sammen! Jeg glæder mig til at se dig.

© 2018 by Rikke Høyer